spretigt

Guuuu' vad jag är trött. Jobbar hemma, för något annat fanns inte på världskartan. Ont i benen har jag också. Gick mycket igår kväll, så det är nog det.  Känner mig sjukt otaggad på mina arbetsuppgifter just nu. Känner att jag skulle vilja byta jobb, men det ÄR inte helt enkelt efter 18+ år på samma ställe... Känns inte som att jag kan något. :/ Skrev iofs ihop en arbetsbeskrivning tidigare (för några veckor sedan?) och skickade till min chef för att se om han hade något att tillägga (eller om han ville ta bort något) men han sa den var bra, så jag har väl någon form av grund iallafall... (även om jag hade önskat liiiite mer feedback). Min chefs chef vill att alla i organisationen ska logga allt vi gör i en "activity tracker" för att se vad vi gör. Känns som att det kommer ta ganska stor del av arbetstiden bara att fylla i den... men aja. Hon är boss. Och jag har försökt göra en relativt enkel tracker (för ja, det föll på min lott att skapa den). Förresten, bra grej med mitt jobb: jag kan jobba hemifrån. Inte säkert jag kan det om jag byter, så det talar ju ändå för att stanna. Tänker att jobba hemma är bra, om vi kommer till skott med att skaffa hund någon gång..  För om jag har hund vill jag att den ska vara med mig större delen av dagen (dvs inte på hunddagis). Fast skaffar vi hund måste vi lösa det här med hundvakt när vi ska resa. I sommar ska vi tex åka till Warszava en sväng. Och - såg nu imorse på instagram att min systerdotters C kille (eeh visste inte ens att hon hade en kille) tydligen har friat till henne! Iiih. Det är hon som bor i USA (L.A.) Kanske vi blir bjudna på bröllop i Americat? Det vore nåt det. :) Lite spretigt inlägg det här men så här känns min måndag. Ska nog sticka ut på lunchpromenad nu. 
 
lönemåndag iallafall idag. alltid nåt! 
Kommentera inlägget här: