svart & vitt

Shoppade lite till idag. Jag veeeet, ingen hejd just nu. Men kunde inte låta bli. Har funderat på att köpa ett par shorts på Lindex ett tag men inte orkat prova och tyckte min vanliga storlek såg så stor ut (kan bli så mycket tyg just i shorts om man tar för stora), så har inte velat slå till förrän jag provat (såg dem i tisdags när jag var inne en sväng med M men då hade jag lite brådis och det var ju inte aktuellt att prova igår när jag hade skor som måste knäppas eftersom knäppning av vänstersko är problematiskt för mig pga höften). Men idag blev det av (och som jag trodde passade den mindre storleken bra).
 
Dessa blev det; 
 
De är ganska genomskinliga, så där så att fickorna lyser igenom lite, men det får gå eftersom de var så sköna på. Får bara inte glömma att ha ljusa undies... hade svarta när jag provade, såg sådär ut...Sen kunde jag inte låta bli att slå till på den här ärmlösa toppen i lite kraftigare trikå och med "volang" uppe vid axlarna. Svårt att få till en bra bild och den verkar tyvärr inte finnas online (synd, för jag hade gärna haft den i benvitt också, fanns inte i min storlek i butik). 
 
De vita byxorna på mittenbilden är dessa. Mycket vidd i dem. 
Kommentera inlägget här: