gult till rosa

Igår var jag på kontoret och jobbade för första gången på typ.... 2 veckor? Nåt sånt. Kul att se lite folk men det äääär ju skönt att sitta hemma. Så det gjorde jag idag. ;) Struntade i lunchpromenaden och ägnade del av lunchen  & eftermiddagsfikat åt att måla pallen igen. För ja, ni vet ju att jag inte blev helt nöjd när jag målade den gul för några veckor sedan (ganska precis en månad sedan). Så nu blev den ljust rosa istället. Målade denna gång med Annie Sloan chalk paint i färgen Antoinette
 
Före (här hade färgen inte riktigt torkat, därav pappret under): 
 
Efter (inget papper här, den här färgen torkar snabbare än färgen från biltema ;))
 
Köpte någa provburkar med Annie Sloan-färg också, så det är inte omöjligt att jag målar om snart igen... ;D
 
Åsa:

Fin behaglig färg! 👍🏻

Svar: Betydligt behagligare än den gula! :D (men det var kul att prova)
Kattis

Kommentera inlägget här: