hemma igen

Ja, ni som följer mig på instagram vet ju att vi har varit bortresta en vecka, men för er andra kan jag meddela att vi nu är hemma igen från vår tripp till härliga varma Miami Beach, där det var ungefär 26 grader och sol varje dag och vi tyckte det var "lite kyligt" när det var 13 grader morgonen då vi var uppe och kikade på solnedgången. Ja. Superhärligt att vara hemma igen.. hade verkligen saknat hur det snöar i sidled in i örat när man är ute på lunchpromenad. Not. 
 
Tänkte jag skulle göra som efter NY resan och uppdatera med ett inlägg per dag, men här kommer ett litet smakprov av hur det såg ut i form av instagram bilder; 
vi landade igår (söndag)  eftermiddag och ja, jag har jobbat hemifrån idag pga en smula sliten (jetlag??) plus att min mage är lite i olag (som den alltid blir när vi varit borta...)
Åsa:

Jaa! Ett inlägg från varje dag vill vi ha :)

Svar: coming up, men de tar lite tid att författa :)
Kattis

Kommentera inlägget här: