suck & pust

Nä, jag har nog inte jetlag längre, jag är bara trött. Normaltrött. Fast lite extra liksom. Så jag orkade ICKE stiga upp och gå till bussen / åka till kontoret imorse. (heller) Jobbade således hemifrån. Jag tror (?) att mitt busskort har gått ut också, så hade behövt gå lite tidigare ändå för att kolla / styra upp den saken. Orka liksom. Har jobbat som ett lite djur med en powerpointpresentation åt min ex-ex-chef G nästan hela dagen. Städade upp hennes slides och försökte göra ett "manifesto" eller en HLP (high level process) med "punch". Inte helt enkelt visade det sig...särskilt inte som jag pillade med en slide i evigheters evighet.. och sen på något jäkla vis lyckades DELETA hela sidan och spara efter delete så att jag fick göra om allt från början. Buhuu. 
 
Pingade även lite med min ex-chef N. Han frågade hur det var på semestern och om jag hade hört "the news från C" (alltså min nya chef). Det hade jag ju inte, men jag såg att hon hade kallat till ett team-möte förra veckan när jag var borta (hon är på semester i Mexico denna vecka). Så han berättade. Och jag bara "nooooooooo", för nyheten var att hon har fått ett nytt jobb på en HELT annan avdelning på företaget och alltså INTE kommer att vara min chef trots allt... Eller ja, inte mer än dessa futtiga veckor. SUCK. Jag som hade så bra känsla för hur det skulle bli med nya teamet med henne som ledare... ☹ Inga nyheter om vem som ska ta över än eftersom det väl inte ens är officiellt att hon ska gå vidare. Happ. Får se vad det blir av detta nu då.... håll tummarna....
 
Kommentera inlägget här: