slip-on & blossom

I april förra året köpte jag mina svarta adidas slip-on sneakers och eftersom det nog lätt - helt utan överdrift - är de skor jag använder allra mest slog jag häromdagen till på ett par vita också. Beställde dessa från Zalando (finns här) och fick hem dem (dvs kunde hämta ut dem på på utlämningsstället) idag. De är precis lika sköna och jag är synnerligen nöjd med mitt inköp. 
 
Med i bild är även mina nya träningstights (ja, för jag tränar ju så mycket, eeeh). Även dessa från Zalando (ONLY Play --> här).  Var sugen på blommigt! (lite synd att de inte var helblommiga faktiskt) men man får kanske börja försiktigt.. ;)).Kanske jag inviger dem redan imorgon när vi har "Be Well Work Well" dag på jobbet. 
 
Anna:

Superstars är fantastiska tycker jag, just nu mina mest använda sneakers. Älskar alla mina ☺

Svar: Jag med :) Men jag älskar dessa med resår ännu lite mer än de vanliga. :) De sitter så himla bra på foten.
Kattis

Kommentera inlägget här: