vin, netflix och schäslongbyte

Igår var det fredag och jag spenderade hela kvällen framför tv:med ett glas Pinot Gris och några avsnitt av (Chilling Adventures of) Sabrina på Netflix. P hade öldejt med N på Allstars. När jag ledsnat på Sabrina (tycker serien är ok men inte svinbra, så orkar inte för många avsnitt i stöten) letade jag runt efter någon film att se på. Det är inte helt lätt när man inte vet exakt vad man letar efter... Landade till slut (när jag inte orkade leta längre) på Security med Antonio Banderas. Den var bättre än dåiig men inte bra om det låter vettigt? På Netflix kan man ju bara ge "tummen upp" eller "tummen ner" och ingenting mittemellan, så då får det väl liksom bli upp även om det mer var "mjääh". Gav mig även i kast med Ant-Man men blev avbruten (och stängde av) när P kom hem strax före midnatt. 
 
Bytte förövrigt schäslong med P igår. Gemensamt beslut alltså. Så nu (halv)ligger jag närmast fönstret. Lite ovant, men omväxling förnöjer! :) (man gör vad man kan för att pigga upp i vardagen, haha!)
Kommentera inlägget här: