fransserum

Kommer ni ihåg 2011 - 2012 när jag körde ett par perioder med Revitalash och Neulash? Såg ett par gamla bilder och tänkte att jag såg ju ganska mycket (jamen lite iallafall) piggare ut med lite längre fransar. Nej, de är inte jättelånga på något vis, men längre än mina nuvarande obefintliga. Det syns ju iaf att jag har fransar liksom. 
 
Ja, jag var förvisso yngre också, men tror ändå att franslängden kan göra sitt till för det lite piggare intrycket. 
 
Så. Jag har beställt ögonfransserum igen. Det är ju en DJUNGEL av olika serum numera, så det är inte helt lätt att välja, så till slut valde jag ändå Revitalash igen. Fast "Advanced"-varianten denna gång. Beställde från Åhlens för att jag ändå skulle beställa en annan grej därifrån och hade lite rabatt. Som för alla serum så hittar man ju både positiva och negativa recensioner när man söker, så jag tänker att det enda som visar om det funkar på mig är om jag provar. Så nu provar jag. Började igår, så det lär ju ta några veckor innan jag märker någon skillnad. Håll tummarna!
 
 
har tagit lite "före"-bilder idag med och utan mascara så att vi har lite att jämföra med sen.  återkommer!
Kategori: Skönhet Taggar: revitalash, ögonfransar;
Kommentera inlägget här: