ny verra

Ja, ny väska alltså. Jag köpte mig en ny svart väska (medium tote bag) på Stradivarius i Las Palmas när vi var där. Kollade på den en dag när vi strosade på shoppinggatan (Calle Triana), sov på saken över natten och gick sedan tillbaks och slog till. 19:95 euro fick jag ge för den. På valuta.se säger de att det motsvarar 208 kronor, så vill man kan man se det som att jag tjänade på att köpa den där istf online här, eftersom priset i webbshoppen ligger på 249 kr (fast jag visste ju inte att den fanns förrän jag såg den i butik.. surfar sällan på stradivarius, så ja.. eeh, nöjd med med köp iaf). 
 
Så här ser den ut: 
Finns ett axelband till också som kan kan knäppa på om man vill. Gillar att den är så enkel och stilren liksom (och inte jättestor). Jag hoppas att vi ska komma bra överens. :) (fler bilder här)
 
ps: åsa - vi kikade inne i "din" affär också, men där fanns dessvärre inget av intresse (för mig iaf) denna gång.. :)
 
 
Åsa:

Fin väska! Bra size o snygg modell 👌🏻👜

Nä, det e nog mer min smak på Siete o sen skulle jag tro att de har roligare grejer till sommarsäsongen (badväskor, sandaler, strandaccessoarer/solglasögon, ’krafs’ osv) än vintertid. Hursom, finns mycket butiker, t o m TGR! 😄

Svar: Precis, kändes inte riktigt som att de fått in de bästa grejerna än.
Jag gillade Ale-Hop. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: