hos frisören

Var hos frisören och klippte / slingade tidigare idag. Välbehövligt kan man säga. Hade "tufsat till sig" lite sedan jag var hos frisören senast i slutet på mars. Synd bara att mitt hår bara växer i nacken och inte framtill som jag skulle önska... (jag vet, jag säger det varje gång..). Hur som helst. Skönt att fräscha till färgen och fixa till framför allt nacken. Lite bättre, huh?
Hade hårprodukter kvar sedan jag var där senast men köpte ändå någon form av (dyra) "shine" schampo/balsam som visst ska vara fantastiskt för mitt hår (att varva med mina vanliga produkter), och ja - glans + megabounce låter ju toppen. Får se om det funkar. ;)
 
 
Åsa:

Samma här! Min "lugg" växer aldrig ner, det växer bara baktill! Irriterande.

Svar: verkligen jätteirriterande :/
Kattis

Kommentera inlägget här: