kånken

Jag har ju velat ha en ny kameraväska i eeevigheter men inte hittat någon jag tycker om (som inte kostar fläsk då). Ryggsäck funkar ju bäst för mig men de är så himla fula eller dyra.. och att bara ha en vanlig ryggsäck funkar ju om man bara har några få prylar (bara kameran), men ska man ha flera saker med sig (extra objektiv, blixt etc.) så vill man ju ha lite koll, så att det är ordning och reda och grejerna inte går sönder. Satt och googlade och råkade plötsligt "springa på" de där helsvarta kånkenväskorna igen. Vet inte om ni minns, men jag var sjukt sugen på en i augusti förra året . Blev dock inget köp då, jag prioriterade annnat - men nu så, nu råkade jag se att det finns såna kamerainsatser (photo inserts) som passar till kånken - så jag slog till. Kan ju använda väskan annars också, till jobbet och så (kan tyvärr inte ha vanlig hand/axelremsväska, blir helt sned i höften när jag bär det dag ut och dag in, så måste ha ryggsäck - och då framförallt när jag ska bära datorn) - så detta blir perfekt. 
ganska nöjd - även om jag så klart ännu hellre (om kroppen pallat) skulle haft en snygg variant i skinn som ser ut mer som en vanlig handväska.. 
Kommentera inlägget här: