kjolar

Jomenvisst serru, idag har jag sålt mina första plagg på Tradera. Det ena, valkjolen, som jag köpte för 3 år sedan  har jag insett att jag aldrig mer kommer att använda trots att jag forfarande tycker den är fin, eftersom den a) är för trång i midjan och b) känns för kort för mig nu (även om jag skulle få igen den i midjan och ändå kunna andas normalt).. Den kommer att få flytta till Sollefteå. Den är redan betald och pakterad så den ska jag skicka så fort jag får tillfälle imorgon. Budgivningen för det andra plagget, min gamla rosa tyllkjol från Monki (inköpt 2009, aldrig använd "offentlig", bara hemma), vanns av en tjej här i kommunen, så hon kanske föredrar att komma hit och hämta den vid tillfälle (hon har inte betalt än, så kanske hon inte ens vet  / sett att hon vunnit än). EDIT: hon har sett och messade precis att hon gärna kommer och hämtar den, kanske imorgon.
 
Den här om ni minns; 
 
Hoppas att de kommer till användning. Och kul att jag lyckades sälja nånting iallafall. :)
 
ett par (fyra) andra plagg var det ingen som budade på, så får se om jag lägger ut dem igen eller om jag hittar på något annat (lägger ut dem i köp och säljgruppen på fejjan kanske eller skänker...)
innovativaintentioner:

Roligt att du lyckades sälja lite. Bra att någon annan får användning av dina fina kläder. Jag brukar lägga upp annonserna så att de startar om automatiskt, jättesmidigt.

Kommentera inlägget här: