soffsmulor och fryspizza

Lyckades faktiskt på något vis få ihop 10000 steg trots allt. För ja, vi åkte iväg en sväng till IKEA & Biltema för att handla lite gult.
Var även på Rusta och Ö&B men där hittade vi inget kul denna gång. Medan tvättmaskinen bearbetade ett tyg och några kuddfodral jag köpt på IKEA och P pysslade med momsredovisning gav jag mig i kast med att måla och spraya pall och lite annat ute i garaget medelst färg / sprejfärg som jag köpt på Biltema. Kände det var lika bra att hålla igång för hade jag satt (lagt) mig i soffan hade förkylningen liksom tagit över. Körde på så länge jag orkade (dammsög vardagsrummet och soffan också) - vid halvtid tog jag en alvedon - sen blev jag hungrig. Vi åt och jag kände mig plötsligt jättehängig. :/ Så nu ligger jag nedbäddad. Har sett ett par avsnitt av Blindspot och konstaterat att det toksnöar igen. 
Kommentera inlägget här: