hagaparken och provsvar

Dagens bästa: 
  • Orkade (faktiskt) pallra mig upp och åka in till kontoret imorse (ska inte påstå att det gick lätt efter 6 timmars sömn, men det gick) och bussresan gick smidigt (inte såå mycket köer på motorvägen trots måndagmorgon)
  • Lunchpromenad i Hagaparken med fyra av kollegorna (alltid trevligt att gå där om än bitvis fortfarande ganska isigt just nu, där nere vid vattnet där det gärna svämmar över)
  • God lunchlåda (vårrullar)
  • Samtal från doktorn som meddelade att proverna jag tog den 10:e såg fina ut, inga konstigheter (ph.kromosom-provet var negativt, vilket ju som vanligt är positivt) :)
  • Orkade röja av köket ordentligt efter middagen (såå himla skönt när det är undanplockat)
...och just det; vågen visade -1,8kg (!) jämfört med förra måndagen. säkerligen en del vätska men ändå, bra start känner jag. tror inte ju jag kan förvänta mig riktigt så mycket nästkommande veckor, men det ger en lite skjuts åt motivationen iallafall! (och kanske ännu viktigare; måttbandet visade också på lite förändring, åt rätt håll, wihoo). 
 
 
PS: Dagens värsta: Vad hände, det toksnöar igen? Jag var ju färdig med snön nu.... :/
Kommentera inlägget här: