rödtoppa och boots

Åkte till IKEA (där var vi icke ensamma). Köpte nya täcken (i bild).
 
Såg ut så här. P tyckte jag var lång. Jeansen jag köpte i februari känns lite tajta. Men om några veckor så... (hoppas jag.. denna vecka har det inte gått så bra med att hålla igen på kalorierna tyvärr..).
 
Fick inte ont. Fick inte skavsår (hade nya skorna alltså). Gillar skorna. Gillar inte lika mycket att jag ser uppsvullen ut. 
 
När kom hem bytte P bromslampa på bilen (jag var med och meddelade att den lyste efter bytet). Justerade en sten i stenmuren ut mot gatan eftersom någon varit och pillat på den. Lade mig på soffan. Somnade och sov i 2 timmar (jobbigt att göra ingenting tydligen... har eg. inte gjort mycker mer än sett sista avsnittet av Karppi och dammsugit hjälpligt). Orkade inte bädda rent. Käkade vårrullar till middag (när P åt spagetti och köttfärssås). 
 
snipp snapp snut så var helgen slut. buhuu. 
 
rödtoppa är täckena alltså.
Kommentera inlägget här: