löften

Nämen, ska vi kollla på hur det gick med mina nyårslöften för 2015 kanske?
Så här såg de ut - och så här gick det; 
  • Läsa minst 50 böcker under 2015 (stående löfte) - FAIL
  • Gå ner 6 kg - FAIL
  • Promenera minst 30 minuter om dagen - FAIL
  • Göra minst en rolig grej per månad (tjejträff, bio, ut och äta... ni vet, bara någonting) - JA?
  • Inte slarva med aranesp-sprutorna - FAIL
Och så det här - FAIL 
Njae, det var ju inget vidare resultat faktiskt. 
  • 30 böcker blev det tyvärr bara i år. Har liksom inte riktigt haft någon läslust. 
  • Gå ner 6 kg? HAHA! Nej, knappast. 
  • Promenera? Mja, gick väl bra ett tag, men slutet av året har varit k a t a s t r o f.
  • Göra minst en rolig grej per månad? Jomen det TROR jag att jag klarade iaf?
  • Slarvat med sprutorna har jag tyvärr också gjort... :(
  • Typ 98% mobilfoton har det blivit även i år.
 
Vi fokuserar på det bra och kollar på hur det gick med de roliga aktiviteterna (och hemmafix).
Januari:
Målade om inne på kontoret
Fredagsfikat på jobbet gick och blev torsdagsfika
Februari:
Bio med M (Kingsman: The Secret Service)
AW med kollegorna (fler bilder här)
Målade sängbord och annat och sprayade armeringsjärn
April:
Juli
Inköp till altanen 
Girls Night Out med A och M
Göteborg del1 och del2 och del3
Augusti 
Bio med M (Mission Impossible 5: Rogue Nation)
September:
Champagneprovning (mer om den här)
Fiskplanka och bowling (med P, MW, TS och MG)
November:
Bio med M (Hunger Games 4: Mockingjay del2)
Leaving Party --> del1
 
Ja. Här är vi nu. Jag har inte gjort något decemberkollage ännu eftersom månaden inte är slut. Men nu var det inte bilderna som var det primära här utan om jag klarade mitt löfte.  Och, ja, jo, jag har ju gjort lite under året iallafall. Är ju inga rafflande skildringar direkt, men några biobesök, dejter, aw:s och tjejträffer har det ju blivit iallafall. Och resor. 3 utlandsresor (4 om man räknar kryssningen, 5 om man räknar Göteborg, höhö) är ju inte fy skam. Godkänt säger jag på den och då klarade jag ju iallafall ETT av mina sex mål... alltid nåt. Eh.
 
PS: Jag väger iaf 1.2 kg mindre idag än jag gjorde 1 januari, så liiiite har jag gått ner i år. ;)
Passpå!
lägger upp detta som en påminnelse till mig själv om hur jag såg (ser) ut (idag). fast just nu har jag mer kläder på mig. om ni undrade. egentligen behöver jag nog bara mest träna. 
PS2: Så här såg mitt 2014 ut i en sammanfattning
Kategori: Allmänt Taggar: 2015, sammanfattning, vikt;
Åsa:

Så smal som du är har jag aldrig varit! :) Var ska du plocka alla de där kilona?! Anorektisk är väl inget att sträva efter, tycker du är fin!

Svar: Nä, anorektisk vill jag inte bli, men just nu är kanske 80-90 procent av mina kläder i stl 36 och jag är storlek 38 så inget sitter riktigt bra... Det sitter ganska jämnt fördelat, men mest på magen... Men som sagt inget som inte lite motion borde kunna råda bot på. Ska bara komma igång...
Kattis

Anna:

Så uselt läsår även för mig, 34 stycken blev det bara.

Svar: Fler än mig iallafall.... men skärpning på oss båda iår. ;)
Kattis

Kommentera inlägget här: